sobota, 9 lipca 2016

Wracamy

  Bardzo długo nas nie było, pewnie większość już zapomniała o naszym istnieniu. 

  Wcale mnie to nie dziwi, sama miałam czas zapomnienia o tym miejscu. Bardzo dużo się u nas działo, trochę dobrego ale i niestety było pare gorszych momentów. Aktualnie wszystko jest ustabilizowane i od dłuższego czasu zastanawiałam się nad powrotem, ale jak powrót to już taki na dobre. 

  Trochę się u nas zmieniło i już prawie jestem mamą bez wózka, używamy go bardzo sporadycznie, dużo częściej pokonujemy dłuższe trasy na nogach bądź na hulajnodze. W związku z tym trochę mi się nazwa bloga przeterminowała, ale w pogoni za dzieckiem może być dwojako odbierane. Tak więc nazwa bloga zostaje taka jak była, tematyka też, choć postaram się bardziej skupić na nas mamach niż dzieciach ale jak to zawsze w naszym świecie bywa i tak wszystko kręci się wkoło naszych maluchów.

  Zapraszamy...

  

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz