piątek, 28 lutego 2014

Matki polki

  Ostatnie dwa tygodnie spędziliśmy na zimowych wakacjach w Polsce.

  Moje wrażenia nie były zbyt pozytywne i wcale nie chodzi o sytuacje ekonomiczną bądź polityczna w Polsce.

  Matki w Polsce są pod wielką presją bycia najlepszą i najpiękniejszą matką na świecie.
Wizyta w sklepie z ciuchami wprawiła mnie w okrutne kompleksy, spodnie w rozmiarze  42 w ciąż za małe, brak większych rozmiarów, wszystko małe, ciasne, wyprodukowane z myślą o pięknych młodych dziewczynach. Muszę przyznać ,że w angielskich sklepach nigdy nie miałam problemu ze znalezieniem idealnej pary spodni nawet w większym rozmiarze.

  Jednak to nie wszystko, dodatkowo dochodzą ciągłe komentarze i pouczenia na temat wychowywania dziecka. Babcie, mamy ciągle doradzają i nie uznają odmowy lub ignorowania ich rad i weź tu człowieku bądź mądry. Nawet całkiem obcy ludzie lubią pouczać młode mamy. Największy szok dla wszystkich doradców to brak czapki u mojej małej i wprowadzanie nowych pokarmów dopiero po 6 miesiącu.  Jakie rozczarowanie było gdy okazało się , że moja mała mimo tak wielkich uchybień matki jest zdrową, radosną i dobrze rozwijającą się dziewczynką.

  Jeśli chodzi o styl polskich mam na ulicach to przyznaję wyglądają naprawdę dobrze.
Niestety awaria sprzętu sprawiła ,że nie mam żadnych zdjęć.


źródło: http://www.cozadzien.pl/wiadomosci/radom/99.html


2 komentarze:

  1. http://beautybabyboy.wordpress.com8 marca 2014 04:56

    Zazdroszcze pobytu w Polsce! Ja bardzo tesknie za przyjaciolmi i rodzina, ale to moze z tego wzgledu,ze mieszkam w UK od kilku miesiecy. Co do porad: mam, ciotek i wszystkich innych ;), to ja mysle, ze wszedzie tak jest. Kazda Kobieta, ktora ma juz dziecko uwaza,ze to ona wie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do spodni racja...modne sa rurki?wiec sa tylko rurki a ze na niektote nogi nie wejda....trudno...

    OdpowiedzUsuń