czwartek, 16 stycznia 2014

Deszczowa pogoda

   Jak to jest z tym spacerem w deszcz, wychodzić z maluszkiem czy nie?

  
  Więc pediatrzy twierdzą, że nie wielki deszcz nie jest przeszkodą, a nawet jest bardzo zdrowy. Jedyne o czym musimy pamiętać to odpowiedni strój dla maluszka, najważniejsze to żeby nasza pociecha nie przemokła.

 
  Teraz też kwestia naszego ubrania, osobiście nie wyobrażam sobie trzymać parasolki w jednej ręce i drugą ręką prowadzić wózek. Dlatego wybieram kurtki z kapturem, wygodnie, praktycznie i stylowo.







Sheinside.com

  
  Warto też pomyśleć o wygodnym i odpowiednim na deszcz obuwiu. Tutaj moja propozycja nikogo nie zaskoczy. Wszyscy już wiemy ,że na deszcz najlepsze są kalosze, a jak kalosze to wiadomo Huntery tylko czy chcemy wydawać aż tyle? Osobiście nie jestem wielką fanką kaloszy, ale od czasu do czasu przy deszczowej pogodzie czemu nie. Biorąc pod uwagę fakt iż nie często sięgam po taki rodzaj butów wybieram sporo tańszą opcje, może nie jest to obuwie najwyższej klasy i jakości ale chyba moje skąpstwo w tym wypadku bierze górę.
  A wy biegacie z wózkiem w kaloszach?


Tkmaxx £50
Sportsdirect.com £16


2 komentarze:

  1. dla mnie wygodniejsze od kaloszy są emu, jeśli chodzi o spacery z córką:) ale butami na obcasie też nie pogardzę, oczywiście stabilnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tez ale jakoś w londyńską pogodę średnio się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń